好文好圖用作善意分享。如有侵權煩請告知必當刪除。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

2/16/13

大隊長---陳鎮國(夾靚仔相)向大家報到!

各位老同學,男左女右,企好,要大声講大聲笑, 唔講唔得,一定要大聲地激死咖喱爺, HA HA HA.....
相信您地会咕到我係セ誰掛,放心我唔会白撞,等我表明身份,我係如假包換所謂嘅セセ大隊長---陳鎮國是也.相隔差不多有四+年,好多謝各位美麗和靚仔同學們重記得我,多謝,多謝.
好多謝張瑞娜做擔保,我先敢浦頭.若果小弟セセ年曾經冒犯過,万請多多包容,陳鎮國在此向各位同學問好,生日快樂,人人快樂.
多謝何博攪云這个天地網,唔係噉我都唔知掂樣联絡大家.


=========================


02/19/13 : 陳鎮國 wrote:

吉如,您好

因怕可能錯認,現付上两張過去和現在(2012 五月和偉銓在Toronto )的相片,麻煩代勞.

多謝

陳鎮國