好文好圖用作善意分享。如有侵權煩請告知必當刪除。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

5/24/13

往事…回憶 (翠群提供) (05/24/13)

今次係我第一次用九方中文打字。好多謝羅偉銓同學幫我。九方中文輸入法啲確係得嘅!(
對唔住,順便賣吓廣告,哈哈)
 
讀各位同學嘅文章,我好佩服。第一係你哋嘅中文好,第二係你哋嘅記憶好。對於以前嘅往事我唔得記哂啦!但係講到靚仔靚女我就記得有幾個特別人物,雖然印象模糊,但係重記得四個靚仔, 四個靚女每次上堂都係最遲先至入課室,而且男仔嘅一邊行一邊拍球,女仔嘅一邊行一邊笑,你話唔留意都唔得呀 - 相當於劇集嘅F4,我就當係鳴遠孝班F4 以及四大美人啦。你哋估唔估到係邊個呢?估中有獎。
Hints = 靚仔靚女都有參加籃球隊或者跳舞。呢啲係我個人意見。你哋有冇自己心目中嘅人選啦!大家不防討論下。係咁多先,下次再講過。
再見!梁翠群